viernes, 13 de marzo de 2020

E1F- Answer sheet & Exercises

1.-To correct the activities of Describing people from Wednesday, you have to click on the picture below, then click on Worksheets and downloads and click again on Describing people-answers.
Write a tick or a cross next to each answer in your notebook.

1.-Para corregir las actividades de Describing people del miércoles, tienes que pulsar sobre la imagen de abajo, después pulsa sobre Worksheets and downloads y de nuevo pulsa sobre Describing people-answers.
Corrige con el visto bueno o con una cruz cada una de tus repuestas en el cuaderno.
Do you have from 12 to 15 correct answers? Then, you did very well.
Do you have from 8 to 11 correct answers? Then, you did well enough, but you need to review the grammar in the Starter Unit in your Student's book.
Do you have from 0 to 7 correct answers? Well, you need to study the grammar in the Starter Unit in your Student's book and do the exercise again in your notebook.


¿Tienes de 12 a 15 respuestas correctas? Lo has hecho muy bien.
¿Tienes de 8 a 11 respuestas correctas? Lo has hecho bien pero tienes que revisar la gramática de la unidad de inicio (Starter Unit) en el Student's Book.
¿Tienes de 0 a 7 respuestas correctas? Si es así, debes estudiar con detenimiento la gramática de la Starter Unit de tu Student's Book y repetir después el ejercicio en tu cuaderno.

In your notebookwrite the date: Friday, 13th March.
2.-Then, match the English words with their meaning in Spanish:

En tu cuaderno, escribe la fecha: Friday, 13th March.
2.-Relaciona las palabras en inglés con su significado en español:

English: bald, straight, wavy, curly, spiky, sideburns, fringe, ponytail, plait

Spanish: trenza. rizado, patillas, flequillo, liso, de punta, calvo, coleta, ondulado



3.-Now study the image above: Describing people: Match the sentences with the pictures.
In your notebook, write that title and then write numbers 1-5 to refer to the people on the left of the image and write 6-10 to refer to the people on the right of the image. Then, write the sentences in the image next to the right number.
e.g.: 6-He's got glasses.

3.-Ahora estudia la imagen de arriba: Describing people: Match the sentences with the pictures.
En tu cuaderno, escribe el título y después los números del 1 al 5 para referirte a las personas a la izquierda en la imagen, y del 6 al 10 para referirte a las personas a la derecha en la imagen. Después, escribe las frases que aparecen en la imagen junto al número que corresponda. 

por ejemplo: 6-He's got glasses.


4.-Do page 58 of your Workbook.

4.-Haz la página 58 de tu Workbook.

5.-Study page 91 of your Student's book. Do you remember how we make regular verbs in the past simple?
Yes!!!! We just add -ed.
examples:
 I work everyday -- I worked yesterday.
I live in Aranjuez now -- I lived in Valencia when I was 5.  


5.-Estudia la página 91 de tu Student's Book. ¿Recuerdas cómo son los verbos regulares en pasado?
!Seguro!. Sólo hay que añadir -ed.
ejemplos:
 I work everyday -- I worked yesterday.
I live in Aranjuez now -- I lived in Valencia when I was 5. 
6.-Now click on the picture below and do the exercise in the link. You can check yourself.

6.-Ahora pulsa sobre la imagen de abajo y haz los ejercicios. Puedes corregirlos tu mism@.



Remember to read the book and do the pre-reading exercises and the exercises form chapters 1&2 and 3&4.

Rcuerda leer el libro y hacer los pre-reading exercises y los ejercicios de los capítulos 1&2 y 3&4.

No hay comentarios:

Publicar un comentario